Tuoreimmat uutiset

  • AssisDent päivittyy 5.10.2017 29.9.2017 - AssisDent-ohjelmisto päivittyy 5.10.2017 illan aikana sisältäen useita käyttökokemusta parantavia toiminnollisuuksia sekä joukon uusia ominaisuuksia ja tiedossa olleiden virheiden korjauksia. Käy lukemassa lisää täältä.
  • AssisDent teki historiaa: Ensimmäinen suun terveydenhuollon toimija Kanta-arkistossa 8.6.2017 - Hammashuollon potilastietojärjestelmä AssisDent on Suomen ensimmäinen suun terveydenhuollon toimija, joka liittyi sähköisen potilastiedon arkistoon. AssisDentin uusimman version pilviarkkitehtuuri on alusta asti suunniteltu viranomaisvaatimuksia, kuten juuri Kanta-arkistoa, silmällä pitäen. AssisDent-potilastietojärjestelmästä työstettiin Entteri Oy:llä uusi versio valmiiksi viime vuonna vastaamaan terveydenhuoltojärjestelmän digitaaliseen […]
  • Asiakaspalvelun aukioloaika muuttuu 10.4.2017 - Asiakaspalvelumme aukioloaikaa on toivottu aikaistettavaksi, joten 2.5.2017 lähtien olemme tavoitettavissa arkisin klo 8 – 16. Tavoitatte asiakaspalvelun edelleen joko sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@entteri.fi, puhelimitse numerosta 0600 18878 (1,95 eur/min + pvm/mpm) tai ohjelmasta suoraan lähetettävillä F1-palautteilla.
  • AssisDentin Sähköinen lääkemääräys ja Kanta-valmius 21.12.2016 - Sähköisen lääkemääräyksen ja Potilastiedon arkiston käyttö mahdollistuu AssisDentin uudessa versiossa alkuvuodesta 2017 AssisDent 5:ssä sähköistä lääkemääräystä käyttävät asiakkaat siirtyvät myöskin uuteen AssisDentiin. AssisDent 5:ssä sähköisen lääkemääräyksen käyttöönottoja ei lähtökohtaisesti enää tehdä. Poikkeustilanteessa Sähköinen lääkemääräyksen käyttöönotto voidaan kuitenkin tehdä, ennen siirtymistä […]
  • Häiriötiedote: AssisDent-palvelun häiriö ohi 29.11.2016 - Häiriö päättyi 09:30. Häiriön syynä oli verkkolaitetoimittajan pitkittynyt huoltokatko. Mahdollisten häiriöiden jatkuessa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@entteri.fi. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa!

KanTa –hanke pähkinänkuoressa

Kaikille suomalaisille mahdollistetaan pääsy omiin potilastietoihinsa ja niiden käyttöä koskeviin lokitietoihin. Palveluihin kuluu:

  • Sähköinen resepti (eResepti)
  • Kansallinen Lääketietokanta
  • Omien reseptitietojen katselu
  • Sähköinen potilastiedon arkisto (eArkisto)
  • Omien potilastietojen katselu

Palvelujen käyttöönotto edellyttää muutoksia nykyisiin terveydenhuollon tietojärjestelmiin.