AD-uutiset

  • Kelan tarkennuksia sairaanhoitokorvauksiin / FPA förtydligat för sjukvård ersättning 30.4.2025. 13.33 - Kela on tarkentanut aiempaa tiedotustaan koskien sairaanhoitokorvauksia, lue 29.4.2025 tarkennettu tiedote.  FPA har förtydligat sina tidigare uppgifter, läs det mer detaljerade pressmeddelandet 29.4.2025 (tills vidare endast på finska). Tarkennukset koskevat erityisesti suuhygienistin antamaa hoitoa. Uppdaterna gäller särskilt för den behandling […]
  • Har vi lyckats? 28.4.2025. 14.42 - Med hjälp av en kundundersökning kartlägger vi hur väl vi har lyckats möta våra kunders förväntningar och hur du vill att tjänsten AssisDent ska utvecklas i framtiden. Du kan svara på kundenkäten här.
  • Miten olemme onnistuneet? 28.4.2025. 14.42 - Kartoitamme asiakaskyselyn avulla, miten hyvin olemme onnistuneet täyttämään asiakkaidemme odotukset ja miten sinä haluaisit AssisDent-palvelun kehittyvän tulevaisuudessa. Asiakaskyselyyn pääset vastaamaan täältä.
  • AssisDent-palvelun korjausjulkaisu 28.4.2025 kello 22:00 / AssisDent service patch release 28.4.2025 vid 22:00 25.4.2025. 15.40 - Korjausjulkaisu vaatii AssisDent-sovelluksen päivittämisen ja aiheuttaa katkoksen AssisDent-palveluun. Päivitys näkyy käyttäjille sovelluksen päivittymisenä käynnistyksen yhteydessä. Julkaisu sisältää seuraavat korjaukset ja muutokset: 1.5.2025 voimaantulevat muutokset hammashoidon korvauksiin Muutokset kuvattu yksityiskohtaisesti sähköisessä oppaassa, kehotamme kaikkia asiakkaita perehtymään muutoksiin ennen 1.5.2025. Yleiskuva Kelan […]
  • Telian hätähuoltokatko 15.4.2025 20:00-23:00 / Telias akuta serviceavbrott 15.4.2025 20:00-23:00 15.4.2025. 18.36 - AssisDent-palvelussa voi ilmetä Telian suorittaman 15.4.2025 20:00-23:00 hätähuoltokatkon vuoksi yksi tai useampi 15-30 minuutin katkos. Katkoksen aikana AssisDent-palvelun käyttö voi estyä. Hätähuoltokatkossa konesalien palomuuripalveluihin tehdään kriittisiä tietoturvapäivityksiä. Pahoittelemme hätähuoltokatkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa —————————————————– AssisDent-tjänsten kan drabbas av ett eller flera […]
  • AssisDent-palvelun häiriötilanne 15.4.2025 on päättynyt / Störningen i AssisDent tjänsten 15.4.2025 har upphört 15.4.2025. 15.56 - AssisDent-palvelussa oli 15.4.2025 9:11-13:18 häiriö. Häiriö näkyi AssisDent-palvelun asennuksen ja päivityksen estymisenä, jonka takia myös kirjautuminen saattoi epäonnistua. Häiriön johdosta: AssisDent-palvelun asennus ja päivitys oli estynyt Mikäli käytössä oli vanha sovellusversio sisäänkirjautuminen estyi Häiriö ei vaikuttanut AssisDent-asiakkaisiin ja loppukäyttäjiin, joilla oli […]
  • AssisDent-palvelun häiriötilanne 9.4.2025 on päättynyt / Störningen i AssisDent tjänsten 9.4.2025 har upphört 9.4.2025. 14.18 - AssisDent-palvelussa oli 9.4.2025 kello 12:00-12:45 häiriö. Häiriö saattoi näkyä AssisDent-palvelun käytön estymisenä. Häiriön johdosta: AssisDent-palvelun sisäänkirjautuminen saattoi estyä AssisDent-palvelun käyttö saattoi estyä (Oho-virhe) AssisDentin REST-API rajapinta ei vastannut kutsuihin normaalisti, jonka johdosta rajapintaa hyödyntävien palveluiden käytössä saattoi esiintyä häiriöitä (esimerkiksi […]
  • AssisDent-palvelun korjausjulkaisu 8.4.2025 kello 22:00 / AssisDent service patch release 8.4.2025 vid 22:00 7.4.2025. 16.20 - Korjausjulkaisu vaatii AssisDent-sovelluksen päivittämisen ja aiheuttaa katkoksen AssisDent-palveluun. Päivitys näkyy käyttäjille sovelluksen päivittymisenä käynnistyksen yhteydessä. Julkaisu sisältää seuraavat korjaukset ja muutokset: Laskurivin hinnastonrivin vaihto aiheuttaa Oho-virheen jos laskuriville on asetettu alennussopimus Muita korjauksia sekä parannuksia virhemonitoroinnista havaittuihin ongelmiin Pahoittelemme ongelmatilanteista […]
  • AssisDent Huoltoikkuna / Servicefönster 23.4.2025 – 24.4.2025 1.4.2025. 09.35 - AssisDent-palvelussa on huoltoikkuna 23.4.2025 klo 22:00 ja 24.4.2025 klo 06:00 välisenä aikana. Huoltoikkunan aikana AssisDent-sovelluksessa ja internetajanvarauksessa esiintyy katkoksia. AssisDent-tjänsten underhålls mellan 23.4.2025 kl. 22:00 och 24.4.2025 kl. 06:00. Under servicefönstret förekommer det avbrott i AssisDent-applikationen och webbtidsbokningen.
  • AssisDent-palvelun häiriötilanne 26.3.2025 on päättynyt / Störningen i AssisDent tjänsten 26.3.2025 har upphört 26.3.2025. 12.29 - AssisDent-palvelussa oli 26.3.2025 noin kello 8:00-11:30 häiriötilanne, jonka vuoksi yhteys Valviran rooli- ja attribuuttipalveluun oli estynyt. Häiriön johdosta: Sähköisten lääkemääräysten määräminen oli estynyt, koska ammatti- ja rajoitustietojen haku epäonnistuu toimikorttikirjautumisen yhteydessä PALSO-palvelu ei myöskään ollut käytettävissä häiriön vuoksi Häiriön juurisyynä […]