Asiakkaitamme

OIKEA VALINTA – MYÖS VUOSIEN PÄÄSTÄ

Oikea valintaTavoitteemme on että jokainen AssisDentin valinnut vastaanotto, isompi tai pienempi, tuntee tehneensä oikean valinnan – myös vuosien päästä. AssisDentin lähes 20 vuotisen historian aikana yksikään asiakas ei ole vaihtanut järjestelmää, muuten kuin omistajanvaihdoksen tai yrityksen lopettamisen kautta.

Olemme kehittäneet AssisDentia tiivisti sen ensikäytöstä lähtien, näin teemme myös jatkossa. AssisDentin aiempaa versiota käyttää noin kolmesataa vastaanottoa ympäri Suomen.

 

TYYTYVÄISET ASSISDENT4 KÄYTTÄJÄT

HAMMASLÄÄKÄRI BARBARA ÅKERBERG, HELSINKI

Barbara Åkerberg ei ole löytänyt merkittävää huonoa puolta AssisDentissa. Satunnaiset pikkukorjattavat on pantu kuntoon seuraavassa päivityksessä.

- Olen ollut hyvin tyytyväinen järjestelmään. Esimerkiksi Kela-korvaukset ja -tilitykset olisivat ilman järjestelmää mahdotonta suorittaa vastaanotolla käsin. Mielestäni järjestelmä on pysynyt kehityksessä mukana koko ajan, Åkerberg summaa.

”Olen ollut hyvin tyytyväinen järjestelmään”
HLL Barbara Åkerberg

Barbara Åkerberg toimii yksin vastaanotollaan. AssisDent vastaanottojärjestelmänä vuodesta 2002.


ISON OMENAN HAMMASLÄÄKÄRIT, ESPOO

Ison Omenan Hammaslääkärien Kari Suvanto pitää Entterin valmiutta ja halua kuunnella asiakkaiden toiveita poikkeuksellisena verrattuna muihin alan valmistajiin. Suvanto mainitsee, että he esittivät Entteriin pyynnön saada AssisDentiin oikomiskortti, ja sehän tehtiin!

Suvanto toteaa AssisDentin vähentäneen merkittävästi toimistotyötä. Erityisesti hän nostaa esiin AssisDentin Ajanvarauksen merkityksen isolle, monen lääkärin vastaanotolle. Myös Tekstiviestikutsut ovat sujuvoittaneet toimintaa. Näiden lisäksi tärkeimmäksi vastaanottonsa käytössä olevaksi lisäominaisuudeksi Suvanto nimeää Kelan atk-menettelyn.

-Seuraava hankinta on varmaan se Internet ajanvaraus. Kaikki muu onkin melkein jo ostettu. Ostetaan sitten lisää kun kehittävät uusia ominaisuuksia, Kari Suvanto kannustaa Entterin tuotekehittäjiä.

”Hyvää kehitystyötä ovat tehneet koko tämän ajan.”
Hammaslääkäri Kari Suvanto

8 hammaslääkäriä, 6 erikoishammaslääkäriä, 10 hoitajaa, 2 toimistosihteeriä ja 3 suuhygienistiä AssisDent vastaanottojärjestelmänä vuodesta 2001.


TIKKURILAN HAMMASLÄÄKÄRIKESKUS, VANTAA

Esa Ranta antaa AssisDentin hankinnan ja käyttöönoton sujuvuudelle arvosanaksi ”Aivan loistava!”. Kokonaisuutena hän arvioi, että AssisDentissa on vain hyviä ominaisuuksia.

AssisDentin tärkeimmiksi ominaisuuksiksi hän nostaa Ajanvarauksen, Kelan atk-menettelyn ja röntgenohjelman integraation.

Ranta katsoo, että AssisDentia voi suositella käytännössä kaikille hammashuollon toimijoille:

- Kenties yksin osapäivätyötä tekevä hammaslääkäri ehkä pärjää halutessaan ajanvarauskirjalla ja kuittiviholla. Mutta suosittelen silti, Esa Ranta toteaa.

”Nopeuttaa ja helpottaa ajanvarausta, laskutusta sekä potilastietojen kirjausta. Voiko enempää toivoa?”
Hammaslääkäri, osakas Esa Ranta

Henkilöstö: 7 hammaslääkäriä, parodontologi ja 7 avustavaa työntekijää. AssisDent vastaanottojärjestelmänä vuodesta 2005.